Advertisement

איתמר בן גביר היטלר / סער על הסרטון של בן גביר שיח מוקצן ומתלהם המחדש - נשוי לאילה ואב לשישה ילדים מתוקים.‎

איתמר בן גביר היטלר / סער על ×"סרטון של ×'ן ×'×'יר שיח מוקצן ומתל×"ם ×"מח×"ש - נשוי לאילה ואב לשישה ילדים מתוקים.‎. אינני קשור למודעות הללו, אך יחד עם זאת, אני חושב שהגיע הזמן שדרעי – עבריין שהורשע בשוחד ובמרמה – יתחיל לתת הסברים מי דוחף ומי מריץ אותו ומה האינטרסים. עוצמה יהודית, עוד, נשוי לאילה ואבא לשישה ילדים מתוקים, לא יכול בלי פפסי מקס וקובה בשישי ⁦⁩ m.facebook.com/story.php?story_fbid=2832611026967923&id=281777035357977. איתמר בן גביר על המאמץ להחזיר את אברה מנגיסטו הביתה. כל אירוע שקשור אליו הוא מאשים את איתמר בן גביר. נתניהו טוב לחמאס, הוא אחראי על אובדן ההרתעה.

בזמן שהמתינו לו אתמול (רביעי) בביתם בבאר שבע, בן־גביר עצמו היה בירושלים, בעיצומו של דיון בבגץ — מנסה בפעם האחרונה לשכנע את השופטים לאפשר לו להתברג במקום גבוה יותר ברשימת איחוד מפלגות הימין, על חשבון מיכאל בן־ארי שמועמדותו נפסלה. איתמר בן גביר עונה על כל השאלות: ליבי ליבי על ליברמן שרואה בסקרים איך כל המנדטים שלו עוברים לאיחוד מפלגות הימין. מפכל המשטרה העביר לשכתו ללוד. חוזר הביתה אחרי יום עמוס שכלל תמיכה בעצורי לוד(שהגנו על עצמם),ביקור בלוד והפגנה ברמלה, אבל הסרטון הזה לא מאפשר לי לישון.

איתמר ×'ן ×'×'יר ל×'אר ש×'×¢ נט ×
איתמר ×'ן ×'×'יר ל×'אר ש×'×¢ נט ×"זוי שתוש×'ים צריכים לפח×" ×"מצ×' ×"ורש תיקון של מערכת ×"משפט from i.ytimg.com
אלדד יניב בן גביר וסמוטריץ (צילום פייסבוק). יהודים מוברחים מביתם במרכז ישראל והמשטרה לא מסוגלת להתמודד עם כנופיות פורעים. בן גביר \ on wn network delivers the latest videos and editable pages for news & events, including entertainment, music, sports, science and more, sign up and share your playlists. ניידת משטרה עולה באש בלוד. איתמר בן גביר על המאמץ להחזיר את אברה מנגיסטו הביתה. בדיעבד הייתי מסיר את התמונה של היטלר. בעבר היה יועץ התקשורת של חבר הכנסת מיכאל בן ארי ודובר תנועת חזית יהודית לאומית. עוצמה יהודית, עוד, נשוי לאילה ואבא לשישה ילדים מתוקים, לא יכול בלי פפסי מקס וקובה בשישי ⁦⁩ m.facebook.com/story.php?story_fbid=2832611026967923&id=281777035357977.

הקולות שלנו לא ילכו לאנשים שמשקרים, שבוגדים בערכים לפני הפגישה צייץ הרב פרץ בחשבון הטוויטר שלו:

ברקע המצב הביטחוני בארץ ההאשמות של מובילי דעת קהל אחד כלפי השני לא מפסיקות כאשר גם הסיקור התקשורתי של האירועים נמצא אלדד יניב העלה אחר הצהרים (חמישי) תמונה של חברי הכנסת איתמר בן גביר ובצאלאל סמוטריץ' בחשבון בטוויטר שלו ותקף: בן־גביר נזעק ותהה מדוע זו מתאמצת לגונן על גוף שאינו פועל מטעמה, אלא מטעם ירדן. מופע רחפנים מרהיב באשקלון, זהבה בן בהופעה בחיפה. עוד איתמר בן גביר, מראשי ''עוצמה יהודית'', יגיש תביעה נוספת נגד חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר על סך חצי מליון שח, לאחר שהזכירה את בן גביר בציוץ בטוויטר יחד עם מנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר. איתמר בן גביר קיבל את הפסיקה באכזבה רבה כשהוא מבין שחלומו להיות חבר כנסת הולך ומתרחק. זירת הפגיעה הישירה בראשון לציון. בן־גביר מספר שישיבות התייעצות בעניין תביעתו התקיימו במשרד החוץ והגיעו עד. איתמר בן גביר ретвитнул(а) אלעד הוּמינר العاد هومينر. אינני קשור למודעות הללו, אך יחד עם זאת, אני חושב שהגיע הזמן שדרעי – עבריין שהורשע בשוחד ובמרמה – יתחיל לתת הסברים מי דוחף ומי מריץ אותו ומה האינטרסים. מה יעשה נתניהו כשמולו נשיא אמריקאי זועף ומימינו שותף שקשה להעיף * האם הדבר היחיד שייפתח במארס יהיו הקלפיות * איך אפשר להבעיר את השטח. בקצב הזה, מחר עוד יטפטף גשם והוא יטען שזה קשור אלי. חכ איתמר בן גביר הגיב לדברי המפכ''ל על כך שהוא תרם תרומה משמעותית להתססת השטח ואמר: איתמר בן גביר על המאמץ להחזיר את אברה מנגיסטו הביתה.

איתמר בן גביר על המאמץ להחזיר את אברה מנגיסטו הביתה. בסביבה הזו, הפך בן גביר לנציג הממלכתיות. איתמר בן גל מהישוב הר ברכה, הוא היהודי. איתמר בן גל מהר ברכה, הוא היהודי שנרצח היום מדקירות שני הסכינים על ידי המחבל האכזר בכניסה לעיר אריאל. מגנה את אלימות המשטרה שגיבורה רק על יהודים.

איתמר ×'ן ×'×'יר ×
איתמר ×'ן ×'×'יר ×"קונצנזוס ×"ציוני ×"וא צ×'וע Youtube from i.ytimg.com
כאמור, בשיחה שהעביר לצעירים אמר בן גביר כי הוא סבור שבניגוד לפעם הקודמת בה מפלגת 'עוצמה יהודית' רצה במסגרת מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי והייתה קרובה להכנס לכנסת. כל אירוע שקשור אליו הוא מאשים את איתמר בן גביר. בקרב ציבור שומרי המצוות מזכירים את העובדה שבן גביר בחר לשתף פעולה עם ברלנד ויחצניו בניסיונות נואשים להשתיק את הפרשייה ואף לסייע לברלנד להגיע לבית הכנסת המרכזי ברסלב במאה שערים במטרה לפגוע ולהכעיס את הציבור המתנגדים. צהל תקף והפיל מגדל בעזה. בן־גביר מספר שישיבות התייעצות בעניין תביעתו התקיימו במשרד החוץ והגיעו עד. חכ איתמר בן גביר הגיב לדברי המפכ''ל על כך שהוא תרם תרומה משמעותית להתססת השטח ואמר: בקדנציה האחרונה כולם הבינו שליברמן הוא פייק שר ביטחון שדיבר ודיבר אבל בפועל לא. עוד איתמר בן גביר, מראשי ''עוצמה יהודית'', יגיש תביעה נוספת נגד חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר על סך חצי מליון שח, לאחר שהזכירה את בן גביר בציוץ בטוויטר יחד עם מנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר.

בקרב ציבור שומרי המצוות מזכירים את העובדה שבן גביר בחר לשתף פעולה עם ברלנד ויחצניו בניסיונות נואשים להשתיק את הפרשייה ואף לסייע לברלנד להגיע לבית הכנסת המרכזי ברסלב במאה שערים במטרה לפגוע ולהכעיס את הציבור המתנגדים.

הראיון של בן גביר עם רינה מצליח שלא מפסיקה לתקוף אותו הם מפחדים ממשלת ימין על מלא. עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי מפלגת 'עוצמה יהודית', מסר בשיחה לצעירים בעיר רחובות כי הוא אינו שולל איחוד עם מפלגת 'זהות' או מפלגת 'יחד' בבחירות הקרובות. הקולות שלנו לא ילכו לאנשים שמשקרים, שבוגדים בערכים לפני הפגישה צייץ הרב פרץ בחשבון הטוויטר שלו: ליבי ליבי על ליברמן שרואה בסקרים איך כל המנדטים שלו עוברים לאיחוד מפלגות הימין. בעבר היה יועץ התקשורת של חבר הכנסת מיכאל בן ארי ודובר תנועת חזית יהודית לאומית. צהל תקף והפיל מגדל בעזה. בקדנציה האחרונה כולם הבינו שליברמן הוא פייק שר ביטחון שדיבר ודיבר אבל בפועל לא. מה היו דעותיו הרדיקליות של איתמר בן גביר?] ישראלי. מפכל המשטרה העביר לשכתו ללוד. חכ איתמר בן גביר הגיב לדברי המפכ''ל על כך שהוא תרם תרומה משמעותית להתססת השטח ואמר: מופע רחפנים מרהיב באשקלון, זהבה בן בהופעה בחיפה. שני הפירומנים, מנהיגי העליונות היהודית. נוהג במונית הכנסת ומנצח בכל הויכוחים.

זירת הפגיעה הישירה בראשון לציון. מה יעשה נתניהו כשמולו נשיא אמריקאי זועף ומימינו שותף שקשה להעיף * האם הדבר היחיד שייפתח במארס יהיו הקלפיות * איך אפשר להבעיר את השטח. מה היו דעותיו הרדיקליות של איתמר בן גביר?] ישראלי. יהודים מוברחים מביתם במרכז ישראל והמשטרה לא מסוגלת להתמודד עם כנופיות פורעים. עוד איתמר בן גביר, מראשי ''עוצמה יהודית'', יגיש תביעה נוספת נגד חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר על סך חצי מליון שח, לאחר שהזכירה את בן גביר בציוץ בטוויטר יחד עם מנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר.

איתמר ×'ן ×'×'יר
איתמר ×'ן ×'×'יר from www.ynet.co.il
בן גביר טוען עוד כי לפרסומי ההסתה צירף מנדלסון תמונה שבה נראים הארבעה במדי נאצים. גולש קייט נקלע למצוקה מול חוף הדקל באילת וחולץ בשלום. כפי שניתן לראות בתמונת גולדשטיין שתלויה בביתו של איתמר בן גביר מעל לדיוקן הרוצח נמצא הפסוק תַּחַת אֲשֶׁר קִנֵּא לֵאלֹהָיו וַיְכַפֵּר עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, המסיים את דברי השבח של האל לגבי פנחס, שהוא כידוע הקנאי הארכיטיפי מספר במדבר. הקולות שלנו לא ילכו לאנשים שמשקרים, שבוגדים בערכים לפני הפגישה צייץ הרב פרץ בחשבון הטוויטר שלו: צהל תקף והפיל מגדל בעזה. עוצמה יהודית, עוד, נשוי לאילה ואבא לשישה ילדים מתוקים, לא יכול בלי פפסי מקס וקובה בשישי ⁦⁩ m.facebook.com/story.php?story_fbid=2832611026967923&id=281777035357977. חוזר הביתה אחרי יום עמוס שכלל תמיכה בעצורי לוד(שהגנו על עצמם),ביקור בלוד והפגנה ברמלה, אבל הסרטון הזה לא מאפשר לי לישון. בעבר היה יועץ התקשורת של חבר הכנסת מיכאל בן ארי ודובר תנועת חזית יהודית לאומית.

מה יעשה נתניהו כשמולו נשיא אמריקאי זועף ומימינו שותף שקשה להעיף * האם הדבר היחיד שייפתח במארס יהיו הקלפיות * איך אפשר להבעיר את השטח.

יהודים מוברחים מביתם במרכז ישראל והמשטרה לא מסוגלת להתמודד עם כנופיות פורעים. עורך הדין איתמר בן גביר, מראשי מפלגת 'עוצמה יהודית', מסר בשיחה לצעירים בעיר רחובות כי הוא אינו שולל איחוד עם מפלגת 'זהות' או מפלגת 'יחד' בבחירות הקרובות. מפכל המשטרה העביר לשכתו ללוד. נוהג במונית הכנסת ומנצח בכל הויכוחים. הבוקר (א') מימש בן גביר את הבטחתו והגיש לבית משפט השלום בירושלים תביעה על סך רבע מליון שקל נגד ליברמן, זאת לאחר שהאחרון לא חזר בו מדבריו. נשוי לאילה ואב לשישה ילדים מתוקים.‎ בן גביר מסר בתגובה כי אצל אנשי דרעי זה הפך להיות ריטואל קבוע: אינני קשור למודעות הללו, אך יחד עם זאת, אני חושב שהגיע הזמן שדרעי – עבריין שהורשע בשוחד ובמרמה – יתחיל לתת הסברים מי דוחף ומי מריץ אותו ומה האינטרסים. עוד איתמר בן גביר, מראשי ''עוצמה יהודית'', יגיש תביעה נוספת נגד חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר על סך חצי מליון שח, לאחר שהזכירה את בן גביר בציוץ בטוויטר יחד עם מנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר. איתמר בן גביר על המאמץ להחזיר את אברה מנגיסטו הביתה. ליבי ליבי על ליברמן שרואה בסקרים איך כל המנדטים שלו עוברים לאיחוד מפלגות הימין. ניידת משטרה עולה באש בלוד. חוזר הביתה אחרי יום עמוס שכלל תמיכה בעצורי לוד(שהגנו על עצמם),ביקור בלוד והפגנה ברמלה, אבל הסרטון הזה לא מאפשר לי לישון.

הקולות שלנו לא ילכו לאנשים שמשקרים, שבוגדים בערכים לפני הפגישה צייץ הרב פרץ בחשבון הטוויטר שלו: איתמר בן גביר. אינני קשור למודעות הללו, אך יחד עם זאת, אני חושב שהגיע הזמן שדרעי – עבריין שהורשע בשוחד ובמרמה – יתחיל לתת הסברים מי דוחף ומי מריץ אותו ומה האינטרסים.

Posting Komentar

0 Komentar